-
چاپ آفست (تعداد بالا)
-
چاپ فاکتور
-
چاپ تراکت
-
چاپ سربرگ
-
چاپ کارت ویزیت
-
چاپ لیبل
-
چاپ سرنسخه
-
چاپ پرونده پزشکی
-
چاپ پاکت
-
چاپ ست اداری
-
چاپ پوستر
-
چاپ تراکت آویز
-
چاپ اتیکت
-
چاپ بروشور
-
چاپ کاتالوگ
-
چاپ ساک خرید کاغذی
-
چاپ کیسه، چاپ نایلون
-
چاپ ساک خرید پارچه ای
-
چاپ تقویم
-
چاپ جعبه محصولات فست فود
-
چاپ لیوان کاغذی
-
چاپ کارت اسکرچ
-
چاپ پاکت CD
-
چاپ برگه یاداشت
-
چاپ فولدر
-
چاپ زیر بشقابی
-
چاپ کاغذ پوستی
-
چاپ دفترچه یاداشت
-
سوالات متداول
سوالات متداول چاپ الماس کهن با هدف پاسخگویی سریع و شفاف به پرسشهای رایج مشتریان درباره خدمات چاپ، زمان تحویل، قیمتگذاری و نحوه سفارش طراحی شدهاند.
چگونه افزایش اعتبار انجام دهیم؟
در صورتی که نمی خواهید از روش پرداخت الکترونیک استفاده کنید، میتوانید با مراجعه به سامانه فروش آنلاین قسمت افزایش بستانکاری را انتخاب کرده و مبلغ مورد نظر را در فیلد مربوطه وارد کنید و پس از وصل شدن به درگاه و وارد کردن اطلاعات حساب میزان اعتبار خود را افزایش دهید
چگونه تراکنش های ناموفق سایت را پیگیری کنیم ؟
در صورتی که تراکنش ناموفقی داشتید، با در دست داشتن شماره تراکنش، مبلغ ، تاریخ و 4 رقم آخر کارت اعتباری خود، این اطلاعات را به شماره تلگرام واحد پشتیبانی مجتمع چاپ الماس کهن(تلگرام پشتیبانی: 09916424294) ارسال کنید، مسئولین ما در اسرع وقت پیگیری لازم را انجام خواهند داد
سرعت تحویل محصولات چگونه است؟
هر محصول با توجه به پروسه تولید خود زمان مشخصی برای اماده شدن دارد تا تمام مراحل تولید را بگذراند. این زمان در لیست قیمت محصولات عمومی و داخل سایت مجتمع چاپ الماس کهن ذکر شده است
چگونه شامل تخفیف های مجتمع شویم؟
در راستای تکریم و احترام به اعتماد مشتریان محترم، مجتمع چاپ الماس کهن برای آن دسته از مشتریانی که در طول یک ماه هر یک از مبالغ زیر را از محصولات عمومی این مجتمع خرید نمایند ، تخفیف اعمال خواهد کرد . جهت محاسبه تخفیف ماهانه دیگر نیازی به پیگیری و تماس نیست. تخفیف ها هر ماه به صورت اتوماتیک پایان هر ماه وارد حساب شما می شود.
تخفیفات ماهیانه جدید مجتمع چاپ الماس کهن
به ازای خرید مبلغ 10 تا 50 میلیون تومان 8% تخفیف
به ازای خرید مبلغ 50 تا 100 میلیون تومان 10% تخفیف
به ازای خرید 100 تا 200 میلیون تومان 12% تخفیف
به ازای خرید 200 تا 400 میلیون تومان 15% تخفیف
به ازای خرید بالاتر از 400 میلیون تومان 18% تخفیف
برای طراحی و اجرای محصولات قالبدار به چه چیزی نیاز است؟
برای طراحی کلیه محصولات قالب دار تهیه فایل قالب محصول الزامی می باشد. برای تهیه این فایل ها به سایت اصلی مجتمع چاپ نقش الماس رفته و قالب های مد نظر را به صورت کامل دریافت کنید
روش کار با سامانه فروش آنلاین چگونه است؟
رای یادگیری روش کار با سامانه فروش آنلاین دو روش موجود می باشد
روش اول : مراجعه حضوری به دفتر مجتمع چاپ الماس کهن و تهیه راهنمای سفارش آنلاین.
روش دوم : مراجعه به سایت مجتمع چاپ الماس کهن بخش سامانه فروش آنلاین و سپس کلیک بر روی گزینه راهنمای سامانه فروش
جهت هرگونه انتقاد و پیشنهادات با چه شماره ای در تماس باشیم
در صورتی که هرگونه انتقاد و پیشنهادی در مورد نحوه کارکرد مجتمع دارید می توانید با شماره تماس 09129687496 تماس حاصل فرمایید ومسئولین را در جریان قرار دهید. همچنین میتوانید نظرات خود را از طریق لینک انتقادات و پیشنهادات به ثبت برسانید
جهت رسیدگی به خرابی کار و گارانتی چگونه باید عمل کنیم؟
در محصولات عمومی خطاها و اشتباهات ناشی از خطای اپراتور یا مشکلات دستگاه های چاپ اجتناب ناپذیر است. مجتمع چاپ نقش الماس در راستای اطمینان مشتریان از چاپ مجدد این محصولات، سال ها پیش اقدام به گارانتی چاپ در محصولات عمومی کرد. از این رو با در دست داشتن محصولاتی که از نظر شما دچار خرابی است به مسئول گارانتی مجتمع چاپ نقش الماس مراجعه کرده تا با در نظر گرفتن مواردی که شامل گارانتی شده است، سفارش شما بررسی می شود و اگر ایراد از سمت مجتمع باشد کار مجددا برای چاپ ارسال می شود.
شماره واحد گارانتی 02191550077 داخلی 10
ساعت کاری مجتمع به چه صورت است؟
ساعت کاری مجتمع چاپ الماس کهن از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 19 بعد از ظهر بوده است و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 16 بعد از ظهر می باشد
جهت اجرای خدمات پس از چاپ (خط تا،پرفراژ،سرچسب،صحافی)چه اقدامی باید انجام دهیم؟
در صورتی که فاکتور شما در مرحله آماده تحویل قرار گرفت. با شماره 02191550077 داخلی102تماس بگیرید و مراحل خدمات محصول مورد نظرتان را انجام دهید
محاسبه زمان تحویل سفارش چگونه است؟
شاید تا بحال کسی به این مسئله توجه نکرده باشد که محصولات چاپی (حتی یک کارت ویزیت) برای سفارش دهنده با مشخصات خاص ایشان (یعـنی فایل) تولید می شود در نتیجه محصول از قبل آماده نیست و بعد از طی کردن پروسه ای خاص برای تحویل آماده می شود. این پروسه زمان خاصی را طبق نوع محصول می طلبد و دانستن این زمان و چگونگی محاسبه آن برای سفارش دهنده مهم و حتی در مواردی حیاتی می باشد. برای درک روش محاسبه ابتدا بایستی دو نکته زیر را در نظر بگیرید:
نکته 1 - ساعت مقرر چیست؟ روز های شـنبه تا چهارشنبه ساعت 15 و روزهای پنج شنبه ساعت 12 را ساعـت مقرر در نظر بگیرید.
توجه - در محصولات 6 ساعته، ساعت مقرر ساعت 12 می باشد. ( محصولات 6 ساعته اگر در روز چهارشنبه بعد از ساعت 19 ثبت سفارش شود برای شنبه آخر وقت اداری آماده میشود ،پنج شنبه تحویل محصولات 6 ساعته نخواهیم داشت)
نکته 2 - روز های تعطیل رسمی و غیر رسمی روز کاری محاسبه نمی شود. مثال زیر را به دقت مطالعه فرمائید: فـرض کـنید: سفـارش شـما در روز چـهارشنبه ثبت شـده و طـبق تعــرفه (لیست قیمــت) زمـان تحــویل آن 2 روز کاری اسـت، در این مـیان ثـبت سـفارش شـما قـبل یا بعـد از ساعـت مقرر در زمـان تحـویل آن تاثـیر مستقـیم دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش محصولات عمومی ، چگونگی محاسبه زمان تحویل سفارشات مراجعه فرمایید
فایل آماده به چاپ چیست؟
به فایلی که طبق راهنمای محصولات طراحی شده ، یعنی غیر از اصول کلی طراحی جهت چاپ، تمام اصول فنی مربوط به محصول مورد نظر مشتری ( سایزها، فواصل برش، ملزومات محصول از لحاظ تعداد فایل، در نظر گرفتن خط تا و...) رعایت شده و به صورت عکس در اختیار مراجعه کننده (حضوری یا غیر حضوری ) می باشد را فایل آماده به چاپ می گوییم