-
چاپ آفست (تعداد بالا)
-
چاپ فاکتور
-
چاپ تراکت
-
چاپ سربرگ
-
چاپ کارت ویزیت
-
چاپ لیبل
-
چاپ سرنسخه
-
چاپ پرونده پزشکی
-
چاپ پاکت
-
چاپ ست اداری
-
چاپ پوستر
-
چاپ تراکت آویز
-
چاپ اتیکت
-
چاپ بروشور
-
چاپ کاتالوگ
-
چاپ ساک خرید کاغذی
-
چاپ کیسه، چاپ نایلون
-
چاپ ساک خرید پارچه ای
-
چاپ تقویم
-
چاپ جعبه محصولات فست فود
-
چاپ لیوان کاغذی
-
چاپ کارت اسکرچ
-
چاپ پاکت CD
-
چاپ برگه یاداشت
-
چاپ فولدر
-
چاپ زیر بشقابی
-
چاپ کاغذ پوستی
-
چاپ دفترچه یاداشت
-
قوانین و مقررات
خواهشمندیم هنگام ثبت سفارش در مجموعه چاپ الماس کهن نکات زیر را در نظر داشته باشید

خواهشمندیم هنگام ثبت سفارش نکات زیر را در نظر داشته باشید
1- مجتمع چاپ الماس کهن تعهدی در قبال حذف فاکتورهای چاپ شده نخواهد داشت.این بدان معناست که سفارشات بعد از تایید و پرداخت توسط مشتری هر لحظه ممکن است وارد پروسه چاپ شده و امکان حذف آن وجود نداشته باشند.لذا قبل از تایید فاکتور و پرداخت نهایی سفارش ثبت شده خود را به لحاظ جنس کاغذ،سایز،تعداد لت،مبلغ،سرعت چاپ،یکرو یا دورو بودن و ... بررسی نموده و سپس اقدام به پرداخت آن نمایید.
2 - برخی سفارشات میبایست با مجوز ارگان های مربوطه ثبت سفارش شوند و چنانچه بدون ارائه مجوز به مجتمع چاپ الماس کهن ثبت سفارش شوند اعم از :
-چاپ نشان های دولتی ، مهر استاندارد ،
- برچسب های تمام لاتین
- مواد خوراکی ، آرایشی ، بهداشتی ، دارویی و ...
-تولید مواد صنعتی و شیمیایی
- برچسب های دارای سیب سلامت
یا ثبت سفارش هایی که ممنوعیت چاپی دارند اعم از :
- مواردی که مغایر با موازین و قوانین کشور
- توهین به اعتقادات یا اشخاص خاص
- چهره ی ائمه اطهار
- تصویر پول
- تصاویر بانوان ( چهره یا اندام )
- آموزش رقص
- تصاویر بدنسازی
- طرح های ورق های بازی یا مشابه آن
- نصب آنتن ماهواره ای
- شرکت های هرمی
- انواع فال و تاتو
درصورتی که توسط متصدیان مجتمع دیده شود امحا شده و مستندات سریعا و بدون اطلاع دادن به سفارش دهنده مربوطه، به مراجع ذی صلاح ارائه خواهد شد و هزینه ی کار عودت داده نخواهد شد
و چنانچه سفارش مربوطه وارد پروسه چاپ شده و به مشتری تحویل داده شود کلیه مسئولیت قانونی ، کیفری و معنوی به عهده شخص سفارش دهنده خواهد بود و حق پیگیری قانونی و شکایت برای مجتمع محفوظ خواهد بود
لذا خواهشمندیم پس از ثبت سفارش شماره فاکتور را به همراه مجوزهای معتبر به شماره 09120531263 از طریق پیام رسان تلگرام ارسال نمایید.
3- چاپ کلیه سفارشات در مجتمع چاپ الماس کهن به صورت کتابی خواهد بود و نیازی به چرخاندن فایل نمی باشد. در نظر داشته باشید کلیه فایل های شما هنگام فرم بندی، به صورت اتوماتیک کتابی خواهند شد لذا از ثبت سفارشات سکه ای از طریق سامانه فروش آنلاین اکیدا خودداری نموده و اگر سفارشی دارید که می بایست به صورت سکه ای چاپ شود فایل ها را به ایمیل order.almas405@gmail.com ارسال نموده و با شماره 3541 داخلی 403 تماس حاصل نمایید.
4- از ارائه فایل های لایه باز کورلی و فوتوشاپ اکیدا خودداری نمایید.در صورت ارائه فایل با پسوندهای ذکر شده بروز هرگونه مشکل با سفارش دهنده بوده و مجتمع مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.
5- مد رنگی تمامی سفارشات CMYK بوده و از ارائه فایل هایی با مد رنگی RGB اکیدا خودداری نمایید.
6- رزولوشن کلیه فایل های چاپی می بایست 300DPI باشد.در صورت استفاده از رزولوشن کمتر و یا تبدیل فایل بی کیفیت به 300DPI نتیجه چاپی شما با افت کیفیت مواجه خواهد شد.
7- رعایت فاصله برش در تمامی سفارشات چاپی قید شده در راهنمای محصولات الزامی است.در فرم های ویزیت ساده و لیبل ها 3 میلیمتر و در فرم های ویزیت فانتزی ،تراکت هاو سربرگ ها 5 میلیمتر حاشیه امن برای برش رعایت کنید . همچنین رعایت فاصله برش 7 میلی متری فایل های برجستگی از لبه کار الزامی است.
8- عدم استفاده از رنگ های تنپلات در سفارشات بدون روکش اعم از کتان ها،کارتی،گلاسه بدون روکش الزامی است.استفاده از رنگ تنپلات در این محصولات ذکر شده باعث ایجاد پشت زدگی می شود و باعث ابطال شرایط گارانتی می شود. رنگ تنپلات چیست؟به تراکم رنگ های استفاده شده به صورت حداکثری در چهاررنگ اصلی تنپلات گفته می شود.
9- جهت استفاده از رنگ مشکی در سفارشات چاپی می بایست از کد رنگ های ذکر شده استفاده نمایید.
در زمینه می بایست از کد رنگی C85.M70.Y65.K100 استفاده نمایید.
نکته:استفاده از رنگ سفید در این زمینه مستلزم استفاده از خط دور با ضخامت0.5 پوینت با رنگ K100 می باشد.
در فونت های مشکی می بایست از کد رنگی C0M0Y0K100 استفاده نمایید.استفاده از کد رنگی مشکی چهار رنگ باعث جابه جایی رنگ و ابطال شرایط گارانتی خواهد شد.
همچنین کد رنگ مشکی در محصولات کارت های مدیریتی C80Y70M70K100 می باشد.
10- در کلیه سفارشات طلاکوب حداقل 2 میلیمتر خطای طلا وجود دارد لذا دقت داشته باشید در صورت حساسیت در سفارشتان بایستی این خطا را در بگیرید.همچنین فضای طلاکوب روی فایل چاپی می بایست خالی باشد.
11- در سفارشاتی که حاوی QRCODE می باشند این احتمال وجود دارد که پس از چاپ اسکن نشود.در صورت اسکن نشدن سفارش شما شامل گارانتی نخواهد شد.
12- هنگام ثبت سفارش به نوع کتابی یا سکه بودن سفارش خود دقت کنید.سفارشات سکه ای می بایست از طریق ثبت سفارش حضوری و یا از طریق ارسال ایمیله به ادرس ORDER.ALMAS405@GMAIL.COM ثبت شوند.
13- سامانه آنلاین قابلیت دریافت فایل با پسوندهای JPG و PDF را دارد و شما مشتریان گرامی می توانید از این دو پسوند استفاده نمایید.
14- استفاده از فایل های مشترک طلاکوب و برجستگی به صورت مشترک اکیدا خودداری نمایید.این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی نظیر کنده شدن قسمت برجستگی،باقی ماندن پودر طلا زیر قسمت برجستگی خواهد شد که این موضوع باعث ابطال شرایط گارانتی خواهد شد.
15- برای استفاده از فیلتر در سفارشات چاپی استفاده جهت بهبود دقت چاپی بهتر است از کادر استفاده شود.همچنین بهتر است قسمت هایی که فیلتر آنها کوچک یا به هم نزدیک است پیشنهاد می شود قسمت فیلتر یک پارچه گذاشته شود.
16- عدم استفاده از کادر در سفارشات چاپی به زیبایی هر چه بیشتر نتیجه چاپی کمک شایانی خواهد کرد.دلایلی نظیر جابه جایی برش باعث قرینه نشدن کادر می شود و ابطال شرایط گارانتی را در پی خواهد داشت.
17- کلیه سفارشات چاپی بین 5 تا 7 درصد در هر 1000 عددکسری به دلیل تست چاپ و خدمات پس از چاپ وجود خواهد داشت.این مهم را در نظر داشته باشید
18- کلیه سفارشات چاپی با توجه به کد رنگی به کار برده بعد از چاپ با 15% اختلاف رنگی مواجه خواهد شد .این موضوع در هنگام مقایسه از چاپ تا چاپ تا 30% اختلاف رنگی افزایش خواهد یافت.
19- با توجه به تغییر مداوم مواد اولیه اعم از کاغذ،مرکب،روکش ها و .... کلیه سفارشات در فرم عمومی که حتی با اختلاف یک فرم چاپ شده باشند با هم قابل مقایسه نخواهند بود.
20- با توجه به میزان حساسیت مشتری نسبت به استفاده از یک برند خاص ،نمونه متریال و نمونه رنگ حتما سفارش خود را به بخش اختصاصی ارجاع دهید.
راه های ارتباط با بخش اختصاصی : 3541 داخلی 201 الی 203 و پیام از طریق تلگرام به شماره 09109080092
21- امتداد رنگ در کلیه محدوده طراحی الزامی است.این کار از وجود سفیدی دور کارت پس از برش جلوگیری خواهد کرد.
22- سفارشات سربرگ به صورت اوراق تحویل داده خواهد شد.اگر سفارشی ثبت کرده اید که نیاز به سرچسب دارد می توانید از محصولات سرچسب دار اقدام به ثبت سفارش نمایید.
چنانچه سفارش شما در محصولات سرچسب دار نیست پس از آماده شدن سفارش خود جهت انجام خدمات با واحد صحافی تماس حاصل نمایید.راه های ارتباط با واحد صحافی : 3541 داخلی 135 و شماره همراه 09104700883
23- پاسخگویی مسئولین مجتمع الماس کهن با توجه به مطالب درج شده در بروشور قواعد کلی سفارشات می باشد . لذا مطالعه این بروشور قبل از ثبت سفارش ضروریست .
24- سفارشات 5 لت و بزرگتر از آن در محصولات قیدی ، شامل گارانتی نخواهند بود.
25- تلاش ما بر این است کلیه سفارشات را طبق جداول روزهای کاری قید شده در سایت مجتمع آماده تحویل نمائیم اما عواملی همچون خرابی دستگاه ممکن است پروسه آماده سازی را به تاخیر انداخته و تحویل سفارشات با اختلال مواجه شود.لذا خواهشمندیم این مهم را در سفارشات نمایشگاهی و پروازی در نظر گرفته و مشتریان خود را در جریان این امر قبل از ثبت سفارشاتی که زمان آماده شدن آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است قرار دهید.
26- در صورت بروز هرگونه مشکل یا خطا هنگام ثبت سفارش در سامانه فروش آنلاین مراتب را به پشتیبان سایت از طریق تماس با شماره 3541 داخلی 403 یا شماره 09109092525 اطلاع دهید.
27- کلیه فایل های شما در فرم های عمومی بصورت کتابی خواهد بود لذا خواهشمند است از ثبت سفارش سکه ای اکیدا خودداری نمایید و اگر سفارشی دارید که میبایست بصورت سکه ای چاپ شود فایل را به https://t.me/poshtibani_site ارسال نموده و با شماره 3541 داخلی 403 تماس حاصل نمائید.
28- در سفارشات قیدی فایل های که کوچک تر از سایز ویزیت (8.5 در 4.8) می باشد همراه با سفیدی برش و تحویل داده میشود .
نمایندگی
برای جلوگیری از سو استفاده عده ای سودجو لازم به ذکراست که مجتمع چاپ الماس کهن به غیر از شیراز و تهران با آدرس های مربوطه که در ذیل درج شده نماینده دیگری ندارد. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف از این قبیل، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی چاپ الماس کهن اطلاع دهید.
شماره روابط عمومی مجتمع چاپ الماس کهن:09904242900
آدرس دفتر مرکزی : تهران خیابان جمهوری نرسیده به میدان بهارستان خیابان ظهیر اسلام بعد از موزه صبا بن بست اول پلاک یک
آدرس دفتر شیراز :شیراز سه راه نمازی به طرف چهار راه مشیر کوچه 64 درب اول
نحوه محاسبه روز کاری
جهت محاسبه روز کاری باید ساعت مقرر ثبت سفارشات را بدانید که به شرح زیر است:
محصولات فوری و عادی در روز های شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 15 و پنجشنبه تا ساعت 12 می باشد.
سفارشاتی که قبل از این ساعت ها ثبت شوند روز بعد اولین روز کاری در نظر گرفته می شود و سفارشاتی که بعد از این ساعت ها ثبت شوند با یک روز فاصله محاسبه می شوند.
سفارشات 6 ساعته نیز شنبه تا چهارشنبه نوبت اول تا قبل از ساعت 12 و نوبت دوم قبل از ساعت 19 می باشد.
تحویل سفارشات ثبت شده در نوبت اول تا پایان ساعت اداری بوده و سفارشات نوبت دوم تا ساعت 13 می باشد.
برای درک بهتر نحوه محاسبه روزهای کاری جدول زیر را مطالعه نمایید.
ساعت کاری مجتمع:
از شنبه تا چهارشنبه از 9:00 الی19:00 و پنج شنبهها از ساعت 09:00 الی 16:00 میباشد.
خدمات گارانتی
گارانتی محصولات می تواند به خریدار این اطمینان بیشتری داده و نشان دهنده اعتبار یک سازمان باشد.کلیه محصولات مجتمع چاپ الماس کهن مشمول خدمات گارانتی می باشد.لذا موارد ذکر شده در این بخش را به دقت مطالعه نمایید.
شرایط ابطال گارانتی
عدم رعایت موارد درج شده در بخش راهنمای سفارشات،قواعد کلی سفارشات و راهنمای محصولات باعث ابطال خدمات گارانتی می شود.لذا خواهشمندیم راهنماهای ذکر شده را به دقت مطالعه نمایید و در رعایت آنها کوشا باشید.
مواردی که شامل گارانتی می باشد
-وجود لکه روی سفارشات
-حباب سلفون
اختلاف رنگ بیشتر از 15%
چند رنگ شدن محصول چاپ شده در یک بسته
کسری تعداد بیشتر از 7%
برش بیشتر از اندازه ذکر شده در راهنما برای هر محصول
نحوه گارانتی
مشتریان تهران می بایست سفارشاتی که مشکل دارند را به دفتر سفارشات و واحد گارانتی ارائه دهند.
نکته: از آنجا که هزینه های جانبی مثل هزینه ارسال پیک و ... با مجتمع چاپ الماس کهن نمی باشد خواهشمندیم هنگام دریافت سفارشات چاپی از انبار تحویل،بسته خود را مشاهده نمایید و از صحیح بودن سفارش چاپی خود اطمینان حاصل نمایید.
مشتریان شهرستان نیز می بایست از سفارشاتی که مشکل چاپی دارند عکس و فیلم تهیه نموده و به شماره 09909997513 از طریق پیام رسان تلگرام و واتس اپ ارسال نمایند تا همکاران ما در این واحد پس از بررسی آن پاسخگوی شما باشند.
نکته:بدیهی است مشخص بودن موارد ذکر شده در فیلم و عکس ارسالی الزامی است.
مدت زمان گارانتی
کاربران گرامی مدت زمان گارانتی محصولات یک ماه می باشد.و بعد از زمان مربوطه به دلیل حذف شدن فاکتور فاقد گارانتی می باشد .
نحوه دریافت سفارشات چاپی
مجتمع چاپ الماس کهن در حال حاضر خدمات ارسال برای مشتریان تهران نداشته و مشتریان تهران می توانند با مراجعه حضوری به دفتر سفارشات و یا ارسال پیک اقدام به دریافت محصول ثبت شده خود نمایند.
نکته:در صورت ارسال پیک ارائه شماره فاکتورهای آماده شده به همراه نام سفارش دهنده الزامی است.
مشتریان شهرستان می توانند با مراجعه به بخش ارسال سفارشات در حساب کاربری خود در سامانه فروش آنلاین اقدام به ثبت درخواست ارسال بار نمایند.
دستور العمل مجوز دریافتی برای چاپ
دانلود دستور العمل مجوز دریافتی برای چاپ doc) (pdf))
FAQs
My order hasn't arrived yet. Where is it?
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
Do you deliver on public holidays?
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
Do you deliver to my postcode?
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
Is next-day delivery available on all orders?
If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
Do I need to be there to sign for delivery?
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required.
It's content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn't have helped, won't help now. It's like saying you're a bad designer, use less bold text, don't use italics in every other paragraph. True enough, but that's not all that it takes to get things back on track.
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.